miércoles, 22 de febrero de 2012

Remember

Bon ditardanit!

Fa dies que no escric res per aquí i ha sigut per una mescla de falta de ganes i de temps, em falten hores al dia! Aquesta setmana m'ha passat una cosa que m'ha fet recorda temps passats i m'han sorgit ganes de fer una entrada molt remember, espero que també us faci recorda grans moments.

Començarem per la serie que més he vist i de la que guardo més bon records.



Que dir de les aventures d'en Goku, la Bulma, el Krilin, el Follet Tortuga, etc. Per mi la millor època va ser la primera amb els mítics tornejos mundials de les arts marcials, no n'havia fet jo sol a casa amb tots els ninots que tenia. Quan comença amb en Vegeta i al planeta Namec es fa una mica llarg, però desprès amb en Vegeta i sobretot amb en Boo la seria torna a estar molt bé. Van intentar allargar la serie amb Bola de Drac GT, però l'únic bo que van fer va ser la Intro.



La segona serie que més em va influir va ser la de Campeones, qui no ha intentat imitar el 'chute del halcon' de l'Oliver o fer alguna parada només escoltant la pilota com en Benji?



A mi el personatge que més m'agradava era en Mark Lenders, no hem pregunteu per que però sempre li he tingut simpatia. Però el més mitic de tots es el gran Bruce Arper i el porter Alan Parker. Sempre he sigut fan de les causes perdudes.

També m'agradaria dues grans series que feien al Club Super 3 (mitiquíssim programa) com són l'Arale i en Musculman. La nena robot sempre et feia passar uns moments molt entretinguts, els millors eren els extraterrestres amb el cul al cap.





BONUS:

Afegeixo uns quants més que segur que us porten grans records.







PD: Veig que tindre que fer una segona part :P

1 comentario:

  1. Totalment d'acord en que el millor de DB GT es la intro!
    I la intro de Fly, brutal!!!

    ResponderEliminar